Örebro!

Dagen har verkligen gått snabbt! Nu sitter jag och kollar på Arlanda och jag såg på reklamen att när Arlanda är slut så börjar Grannfejden och precis nu så kom reklamen att Bonde söker fru börjar! Va ska jag nu kolla på? De får nog bli ett öga på Grannfejden och ett öga på Bonde söker fru, tur att man har två ögon ;)!

Jag hade ju tänkt att måla naglarna idag men jag vet inte om de blir något sånt idag, kanske kvällen är ju inte slut än ;)

Jag kan ju nu berätta att imorgon så ska jag till Örebro, åker runt 09.30 och kommer hem någon gång runt 19.00 vi kommer nog gå runt lite på Marieberg som vanligt :)! Och jag övningskör dit, undra om jag orkar köra både dit och hem? de får vi se :) Så då vet ni varför de kanske inte kommer att skrivas så mycket här imorgon och om jag inte gör det imorgon så blir de en herrans mycket bilder och inlägg på lördag ska ni se ;). Jag har inte tänkt köpa något imorgon men får se hur de blir om man hittar något man vill ha :)


Kommentarer
Postat av: vctorias.

sv: tja, tack så mycket ! det samma! jadu jag vet inte riktigt jag kollade på någons blogg och sen kom jag inte på din helt enkelt :D

2009-05-22 @ 10:21:45
URL: http://vctorias.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha, bonde söker fru? Fett tråkit: p

2009-05-22 @ 19:24:38
URL: http://djkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0