Nytt tuggummi!

Vi kom nyss hem från Valbo :) jag köpte ingenting, men pappa köpte det här till mig och Melissa


Ja allergitabletter och ögondroppar :) vi fick ögondroppar där direkt efter att vi hade köpt dom och det blev mcyket bättre i ögonen, så det var skönt :)
 
Sen åt vi :) 
 
Jag valde den här woken den var jättegod :)! Jag kunde inte välja vilken wok jag ville ha så jag fick mixa ihop dom och det var inte helt fel :)

På apoteket fick man ta sånna här smakprover på ett nytt tuggummi som har kommit och självklart smakade jag det ;) och det var supergott! (inte undra på när det var melonsmak!) Det är något jag kommer att köpa nästa gång jag ska köpa tuggummi och det kan inte ta så lång tid med tanke på hur många jag tuggar om dagen :)


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack så mycket! :)

2009-05-01 @ 17:47:38
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0