Marknad!

Idag har jag varit på marknad i Rättvik och det har varit jätteroligt :) Det har varit jättevarmt och soligt  hela dagen idag ganska jobbigt för man måste dricka så mycket vatten hela tiden när man är ute i värmen, men det är bättre det än att det regnar när man går på marknad. Det var ganska mycket folk och det kan man ju förstå när det är lördag. Vi åt hamburgare där och innan vi åkte hem åt vi Piggelin :) Jag köpte inte mycket, trosor och sjalar :)





Mamma var på marknaden igår och köpte trosor till mig och mina syrror, trosorna var i microfiber och så såg jag dom där idag så jag köpte fler för dom är sååå sköna :)


Trosorna är mjuka och töjbara så dom formar sig efter kroppen och det är one size


Sjalarna är jättemjuka!

Kommentarer
Postat av: Frida [om mode och foto]

tack så jättemycket! ^^<3

ja, du får gärna lägga till mej(:

2009-05-02 @ 21:59:23
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Vilka fina sjalar. Dom såg jag inte när jag var där.

Visst är trosorna sköna !!

Synd att jag inte köpte flera men men det kanske bli fler tillfällen.

Puss

2009-05-09 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0