Marieberg!

Godmorgon Sunshine!

Jag han tyvärr inte skriva i fredags eller igår "/. Så nu blir det en hel del bilder och inlägg :)!

Jag kan ju börja med att berätta vad som hände i fredags. Jag körde hela vägen ner till Örebro, när vi kom dit gick jag och Melissa på Marieberg från 13.00-16.30 så vi hann vara där ett tag :). De var roligt och det var finare där nu än när jag var där sist, då höll dom på att bygga ut, men nu var dom nästan helt klara :) och det blir ju genast mycket roligare att gå i ett nytt och fräscht köpcentrum än att gå i ett köpcentrum där det är arbetare som är överallt och butiker som har lite stökigt på grund av att de ska flytta!

Vi åt på resturang torget och det var supergod mat där! Jag tog bakad potatis med räkröra i :)



Jag köpte ett par jeans från Gina tricot


och lite andra grejer men de grejerna får ni se lite senare ;)!

Efter att vi hade varit på köpcentrumet åkte vi till Bauhaus och sedan hem :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0