Häftigt? Coolt?

Jag va in på en hemsida nyss och hittade en massa häftiga bilder! Jag vet dock inget om dom förutom vart dom är gjorda, för det stod inget på hemsidan.


En sånhär skulle jag vilja ha! Då skulle någon annan få köra så skulle jag sitta i den där mini bussen på sidan ;)



Den här mopeden va inte dum, man kan fälla ihop den om de är för högt i tak där man vill ställa in den :)


Den här såg lite cool ut tyckte jag. Efter att jag hade funderat ett tag så kom jag fram till att jag tror att de där svarta runt om är de som snurrar när man åker och så sitter man där inne i mitten och kör. Häftig sak alltså!


Den var lite ful faktiskt men så ful så den blir cool :)

Kommentarer
Postat av: victorias

hejs! rösta på vem du tycker ska bli veckans blogg, det kan du göra här: http://vctorias.blogg.se/2009/may/utkast.html. du kan rösta hur många gånger du vill alla röster räknas. lägg gärna till mig på bloglovin :)

hare bäst! Kram! :)

2009-05-21 @ 16:40:24
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0