Nyhet!

Idag har vi varit på studiebesök med klassen :) Vi åkte härifrån vid 8 tiden och klockan 11.00 var vi på Armémuseumet där hade i en guide som gick runt och pratade lite om vad som fanns där och så lite om soldater, sexuallitet förr och nu, vad som var manligt och kvinnligt nu och förr i tiden och lite annat :) det var intressant att lyssna och få se vad som fanns där, det fanns ganska mycket att se :)



Efter att vi hade varit där fick vi gå på stan, då började vi med att gå på Mc donalds och äta. Vi åt hamburgare och en ny mc Flurry glass! Det är maräng med chokladsås blandat med mjukglass. Blev faktiskt lite besviken för de va inte så mycket maräng i den som vi hade hoppats på "/ men annars var den ganska god. Med mig hem har jag 2 klänningar som jag hittade på Manhattan :)





Klockan 14.00 var vi på handelshögskolan i Stockholm, där det var en som pratade om handelshögskolan och så tittade vi runt :) det var intresstant att få veta vad dom gör där och hur det är att gå på handelshögskolan i Stockholm :)



Så jag har haft en lång, intressant och rolig dag idag :)

Kommentarer
Postat av: kiicka

Snygg design.

Hoppas du kollar in min och kanske lämnar en kommentar! Vad har du hittat på ikväll då?

Ha det så bra. Kram

2009-05-12 @ 23:13:37
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kiicka

Har faktiskt inte gjort så jätte mycket faktiskt.!

Ikväll ska det bli en promenad bort till kyrkogården här med en tjej kompis.

Vi ska tända öjus för hennes mormor. Och min farfar.!

kraam

2009-05-13 @ 14:32:47
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0