170509

De blev ingen träning idag eftersom att jag fortfarande är förkyld! Snart ska jag och Melissa ut och gå en liten sväng. Inte för långt och fort eftersom att vi båda är förkylda! Men man måste ju ut och göra någonting får ju myror i benen utav att bara vara inne hela tiden! Jag är inte gjord för de ;)

Senare idag ska jag iväg och kolla på Helénes fotbollsmatch, de ser jag fram emot :) blir nog en hård match idag. Men innan de ska jag ha hittat min sladd och lagt in bilder på mina naglar och jag kommer säkert knäppa mer bilder idag som jag kommer att dela med mig utav :) 
 

Ha de så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin header du har :)

2009-05-17 @ 13:52:09
URL: http://linnpettersons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0