070509

I torsdags hade vi vår andra och sista uppvisning (Magic of dance) på Gävle teatern. Det var riktigt roligt, det äe en riktig upplevelse att stå där på den stora scenen och dansa inför så mycket folk!!! Det var slutsålt på biljetter även på torsdagen så fullsatt var det! 

Här kommer det lite bilder från i torsdags, tyvärr bara från bakstage, hoppas att jag snart får bilder av andra som var där och knäppte på själva uppvisningen så att jag kan lägga ut bilderna här.  

Dansen gick jättebra även på torsdag och jag är helnöjd!

Backstage
Medans vi väntade på vår tur satt vi och bläddrade i våra tidningar som vi köpte innan uppvisningen började :) Här är tidningen jag köpte COSMOPOLITAN


Medans vi läste åt vi baugett och jag drack Proviva dryck till!


I R:s tidning hittade hon det här och tyckte att jag skulle vara med och tävla, haha!


När det började närma sig vår tur så blev det blandade känslor!








En utav logerna


Efter uppvisningen åkte vi till Max och köpte en liten hambugare och mjukglass :)


Familjen var där och tittade på torsdagen och det var roligt :) här är mammas biljett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0