Tummen upp för mig idag!

Permiärkörningen på trafikskolan gick bra. Instruktören tyckte att jag körde otroligt bra. Han ville att jag skulle kör en gång till för saker vi inte hann med så det ska jag göra så får ju jag finslipa körningen också (alltid något man kan göra). Han sa att jag skulle kunna boka uppkörningen nu! Men jag sa att jag inte fyller år förrän i September och att jag är i god tid ute vilket han blev förvånad över och tyckte va bra. Instruktören var jättebra och rolig! Jag ska gå risk 1:an den 24 mars och köra halkbanan på min namnsdag den 8 april :)! Sen är det bara teorin jag tänkte börja plugga lite till på sommaren och sen skriva och köra upp efter att jag fyllt år. Skönt att vara i god tid ute så man slipper känna press sen!

Lite saker jag gick göra var start i backe, motorvägskörning, kryp körning, vänstersväng, U-sväng, statskörning och en massa andra saker det var jätteroligt.

Nu ska jag städa upp lite här och sen kolla bloggar och klockan 18.00 ska jag som sagt till tränarmötet.


Gammal bild (tagen 2008)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0