Söndag!

Idag började dagen med avslutning för skridskoskolebarnen på Jernvallen. Först hade vi de små konståknignsbarnen och deras mammor på isen de gjorde lite övningar och de va riktigt roligt att se :). Föräldrarna var faktiskt ganska bra ;).

Efter de var de lite äldre barnen på isen och vi gjorde saffetter och man fick poäng beroende på vilken plats man då kom på. Och mitt lag blev etta 3 ggr så vi vann alltihopa det var jätteroligt. Och eftersom att vi vann fick tårta först ;) Efter tårtan blev det disco på isen och de är alltid uppskattat ;)

Sen var jag tränare åt min grupp, den sista träningen för den här terminen på is för dom! Ska bli tråkigt att inte få träna dom nå mer för det är riktigt roligt! De lär sig så snabbt och det är roligt att se när dom utvecklas och de är så roligt att se att dom blir så glada när dom kommer ut på isen! På slutet hade vi disco på isen även för dom och de tyckte att det var jätteroligt!

Tyvärr har jag inte nå bilder från avslutningen för jag var ju själv med och var tränare men jag har bilder på tårtan som jag hade gjort


Ser ni att mandarinerna är formad som en skridsko? ;)



Det var en rolig, uppskattad och annorlunda avslutning i år!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ja ha var kul .

Tänk att du/ ni vann igen Kul och desutom tre gånger inte illa oj oj ;)

Åååå vilken tårta mmmmmm(vattnas i munen )

Kanske man kan får en sån tårta nån gånga. (slick )

Ser jätte sött och god ut.

2009-03-15 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0