Sammanfattning!

Träning (hösten/vintern 09)
Den här säsongen började bra. Jag har klarat dubbelslachow, dubbeltoeloop, axel-axel, och dubbelflipp. Dubbelögel hade jag redan klarat, det är jag väldigt nöjd med. Jag har lärt mig att göra finare och renare piruetter och fått mer fart i dom. Jag har haft roligt både på och brevid isen med alla i klubben vilket känns tryggt och är trevligt. Den här säsongen är en utav de bästa som jag har utvecklats mest på, och det är alltid positivt :)! På slutet av säsongen har jag haft lite ont i knäna, ryggen och fötter och det har påverkat mina träningar lite, det är inte så roligt men ska på rehabiliteringen imorgon så då får jag se vad dom säger och hoppas att det blir bättre :)













Tävlingar (vintern 09)
Min första tävling den här säsongen var i Sundsvall då jag åkte bra och kom etta :). Andra tävlingen var i Sandviken och då provade jag för första gången dubbelsalchow i programmet. Jag klarade den bra och landade rent på uppvärmingen innan jag skulle åka mitt program men i programmet så ramlade jag "/, det var lite tråkigt. Jag slutade som 3:a och var inte så jättenöjd över åket, men roligt var det i alla fall och det är det viktigaste. Min tredje tävling var i Borlänge, då åkte jag bra och slutade som 3:a. Den sista tävlingen var i helgen i Bollnäs. Jag åkte jättebra och kom etta :). Sundsvall och Bollnäs var premiär åk i år. Jag har aldrig tävlat där förr.

Priser som jag vunnit det här året





Alla dom här gosedjuren fick jag utslängda på isen det här året


Jag kom etta i Bollnäs (påväg ner)


Jag är jättenöjd över träningarna och tävlingarna i stort och jag känner mig nöjd!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTTTTTTTI:D S

2009-03-17 @ 10:02:56
Postat av: ANGELICA

glömmde skriva namnet ;) GRATTTIIIISSSSS igen :D

2009-03-17 @ 10:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0