Roligt!

Hehe jag har lite roliga historier som jag tänkte berätta nu!

Andersson försökte tränga sig förbi kön på Systemet och Pettersson surnade till och röt:
- Ställ er sist i kön, människa!
- Jamen, det går ju inte för där står ju redan en.

Läraren på lågstadiet förklarar för kladden att den del barn föds för sent och en delför sent. Lilla Elsa räcker upp handen och säger:
- Då hade jag en väldig tur för jag föddes precis på min födelsedag!

- När du sökte jobbet här sa du att du skulle arbeta för fem och här sitter du och slöar, sa förmannen. Det stämmer ju inget vidare!
- Jo det gör det visst, först jag är det ju jag själv och så min fru och våra tre barn.

Oj nu märker man att jag börjar bli trött kanske.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha..... :) jag fattade inte 2 eller 3:an eller vem det nu va :)!!!

2009-03-22 @ 12:17:49
URL: http://assilem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0