Fredagen!

Shit va fort dagen gick igår. Efter skolan åkte jag hem och åt sen bar det iväg till Jernvallen men inte för att jag skulle träna utan för att kolla på amatörhockey haha det var jätteroligt att kolla på, det var "Lönn och Söner" mot "Sitab". Dom ramlade utan att någon ens var i närheten, fällde varann för att dom inte hade någon kontroll m.m. Iallafall efter hockeyn åkte jag till en kompis sen när jag kom hem kollade jag på film och sen somnade jag. Idag så ska jag iväg till Bollnäs och tävla :D! Jag är ganska taggad men hoppas att jag blir mer taggad när det börjar närma sig, vi åker hemifrån klockan 2 :) Jag kommer säkert att komma hem runt 9 eller 10 ikväll så vet inte om jag kommer orka skriva så mycket då men jag hoppas vi kommer hem lite tidigare så att jag orkar :) Nu ska jag städa lite i mitt rum sen gå till ICA och sen packa lite saker till tävlingen :) Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag igen

Asg ja det kan man värkligen säga att det var amatörhockey.

Men kul var det.

Ska bli kul att se när dom ska spela innebandy när det nu bli.

2009-03-15 @ 22:37:48
Postat av: Bönii

Jo då, det var en hel lyckad kväll.

Med både god match och mat efteråt.

Man hade ju ingen tränings värk efter den matchen fast man inte hade åkt skridskor på 25 år ...asg

Tror ni mig :0 ?

2009-03-15 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0