170309

Eftersom att vi inte har någon konståkningsträning på torsdag så blir det sista träningen idag "/ tråkigt. Men då har man något att längta till ;) (att nästa säsong ska börja)

Igår på träningen så gjorde vi inte mycket träning eller det var träning fast i lekar. Vi tävlade i slalom, bubblor, sitt, ligg och himmelspiruetter vilket lag som kunde göra flest varv m.m. Det var faktiskt roligt :)



Undra vad vi kommer att göra på träningen idag. Efter träningen ska jag till rehabiliteringen på Jernvallen i alla fall :) Ska bli intressant och få höra varför jag har så ont i knäna, fötterna och i ryggen.

Någon som kanske vet vad det kan vara?

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kör du konståkning! Åhh. Är det svårt??

2009-03-17 @ 09:47:24
URL: http://ezzas.blogg.se/
Postat av: AA

du måste berätta för mig sedan vad de var jag vill veta :D

2009-03-17 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0