080309

På badhuset hade vi de roligtvi både simmade, va i äventyret, bubblade och bastade! När vi kom hem var maten klar så vi åt :) Ca en tmme efter det så åkte vi ner till Jernvallen 45  minuter innan bandyn skulle börja för pappa, jag och min minste lillsyrra skulle stå i kiosken och sälja korv, godis och gobitar. Vi skulle stå där för syrran spelar ju bandy i Saik och då turas alla i laget om att stå i kiosken på herrarnas match. Vi kunde även se lite utav matchen därifrån plus att det var varmt där inne :) Det var jätteroligt att stå där och Saik vann med 4-1 :)! Jag skulle vilja stå där fler gånger :) På slutet när dom snackar efter matchen så gick vi förbi så jag va med i bakgrunden på tv haha! Till och med en av mina kompisar såg mig!


(Bild från google)

Sen åkte vi tre till Maxi och handlade och där träffade jag Elin! (Hon jobbade) Vi pratade ett tag och ska träffas en dag för fika och snack ;)
Nu blir det data ett tag sen tv :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0