070309

Oj vad den här dagen har gått snabbt idag och vad jag har hunnit med mycket, och roligt har det varit. Dagen började med chill hemma sen träning och ca en timme efter min träning var jag tränare. Vi lekte en ny lek idag men de små barnen och det var jätteroligt tyckte både de och vi tränare! Efter att jag varit tränare åkte vi till mormor och fikade, och jag hjälpte henne lite med datorn. Vi fick med oss en smörgåstårta hem som vi snart ska äta :).



Just nu ska jag jobba lite i med matte sen ska jag äta, efter det ska jag och mina småsyrror till Maxi och då ska jag dubbellkolla så att jag fyllde i sommarjobbet rätt så jag inte får fel veckor. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0