100609

Vilken fantastisk dag jag har att berätta om :)! Idag efter skolan så åkte familjen och fikade på Marangoni eftersom att mina syrror får sommmarlov idag och jag imorgon, det var supergott och det är så mysigt att fika på marangoni :).

Jag tog chokladpudding :)


Efter fikat så åkte vi hem och jag målade naglarna på mig :) Såhär blev det:

Observera de vita blommorna på ringfingret ;) Syns mycket bättre i verkligeheten :)


Nu ska jag fixa till naglarna så att de ser bättre ut :). Tyvärr hinner jag inte lägga ut bilder och beskriva hur jag målar naglarna idag :( Men jag lovar jag ska göra det någon dag!

Vi fick presenter som vi alltid får när vi slutar skolan och går på sommarlov :) (jag ville ha min present idag samtidigt som mina syrror och då fick jag de;)) Gissa om jag blev glad över presenten då! Jaaa :)! Såhär såg det ut setg för steg ;)


Undra vad det kan vara? :)


Jaha handduk och tejp hmmm :)


två små lampor från IKEA som jag ville ha dom ska stå på mitt nattbord kolla vad fint det blev :) 





Direkt när jag var klar med naglnarna så var det dax att åka igen på den traditionella middagen som vi alltid gör när vi får sommarlov :) (jag sa att vi kunde gå ut och äta idag fast jag slutar imorgon :)) middagen kommer jag att berätta mer om de en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: lina

sv: har lagt till dig nu! ;-D

2009-06-10 @ 22:04:58
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ja visst.

2009-06-10 @ 22:51:56
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Lillan

Tjolahopptjolahej , kanske för att de är sommarlov idag , synd bara att vädret ärligt talat har pms, en sådandär lampa har ja oxå i mitt fönster sådär lagomt gulliga :)



Ha en bra dag vännen ! <3

2009-06-11 @ 08:06:53
URL: http://rebeckalillberg.blogg.se/
Postat av: steff ♥

Sv: Vet nt rikitig! ! !



Tittade du på Privileged ikväll?



kramar ♥

2009-06-14 @ 21:47:59
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0