Lekledaren!

Nu ska jag ska försöka sammanfatta den roliga och mysiga lördagendagen :)! Eftersom att jag inte hann skriva om den igår!

Jag och mamma gick till mammas kompis och vi skulle vara där i ca 1 timme men de blev ca 6 timmar  wohooo :). Jag lekte med barnen i hela 6 timmar de var grymt kul :)! Vi gjorde en maaassa saker, här är lite grejer vi gjorde :)


Åt glass

Sjöng singstar


Måste ju skryta lite om att jag blev solist ;) de lät sååå fint när jag sjöng med min hesa röst och hostade lite ibland haha :)


Vi ritade med osylig penna och de tyckte självklart jag var super häftigt :)! Titta man ser inte vad jag har ritat...


men om man lyser med en speciell penna så ser man att jag har ritat ett hjärta :)


Min hand :)!


Vi lekte med barbie i ca 15 minter :)


Vi plockade blommor och här är M:s bukett :)


Min och R:s bukett :)




Vi hittade en maskros som var lika lång som R:s ben :)


Jag gjorde en krans åt mig, R och M :) Ja jag lära också ha en sa R :)








Vi kollade när min och deras mamma gjorde rotti :)






Ingridienserna till Rotti, ägg, smör, vetemjöl, cocos, salt, vatten och majsmjöl :) 


och så åt vi Rotti de var supergott :). Rotti är bröd som kommer från ett annat land :)

Sen var det dax för oss att åka hem och då ville de självklart att jag skulle stanna och sova över där hehe :) men det gick inte den natten. De sa till min mamma att hon skulle gå hem och hämta pyjamas åt mig och en tandborste så att jag kunde sova där hehe de är så söta :)! Det är alltid lika roligt att vara med dom :)!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

åh, glass fungerar alltid!

2009-06-07 @ 13:23:54
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Rolle

Det är bara att komma hit om du vill träffa dem. Du är alltid välkommen!

2009-06-07 @ 20:30:24
Postat av: N

Tack! Jag kan lova att jag kommer att komma fler gånger :)!

2009-06-07 @ 20:52:34
Postat av: Lilla Jag

Ja du Nadja...Tänk vad tiden kan gå eller hur he he.

Du passa ju att vara lekledare hi hi hi.

Men jag håller med dig om allt.

Det är underbart att vara tillsammans med dom.

2009-06-08 @ 13:45:52
Postat av: Nadja

Jaaa hehe :) TACK hihi :)

Ja :)

2009-06-08 @ 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0