Mini lägret!

Nu kom jag nyss hem efter en jobbig men också en otroligt rolig dag :)! Det började med info i kafeterian klockan 09.00 klockan 10.00 började vårt första pass med fotboll i ishallen (kändes ganska konstigt att springa där man alltid annars åker skridskor) efter fotbollen gick vi ut och körde löpning, vi sprang ca 3 km och sedan backlöpning i 15 minuter (tränaren hade inte valt den minst brantaste backen som finns och inte den kortaste heller!). Vi kutade upp för backen och joggade ner, kutade upp för backen och joggade ner, ganska jobbigt kan jag lova efter en liten fotbollsmatch och löparrunda på 3 km! Sedan sprang vi in och stretchade. Då var vi ganska blöta (efter att ha varit ute och tränat i regn)och trötta. Sedan åt vi potatismos och korv och efter ca en timme var det dax för hoppträning inomhus :). Då sprang vi lite sen körde vi hoppteknik :). Det gick bra :)! Men vi var ganska trötta och på slutet så vi körde en lek istället hehe ;). Och sen fikade vi och så fortsatte vi med vår lek vid fikabordet hehe :)  och så kom vår tränare på att vi kunde köra land och rike vilket vi gjorde och de var asroligt :)! Sedan var det dax för den sista träningen idag. Vi började med fotboll än en gång som uppvärmning sen var det meningen att vi skulle köra styrketräning men riktigt så mycket styrketräning blev det inte för vi bara skrattade och skrattade vi hade så roligt :)! Jag kan säga en sak som en sa när vi körde rygglyft när en annan sitter på benen för att man inte ska rammla ner. 

S: Aj det gör ont!
C: oj jag sitter på dina ben!

Hahahaha ja de var ju natruligtvis mycket roligare när man var med om det :)! Ja sen när de som satt på benen och inte gjorde något så sa dom peppapeppa ta i trä och höll på så de va inte så lätt att träna när man garva! Sedan skulle vi stå i en ring och hoppa hopprep och då kom vi på att vi skulle köra vågen så att en börja hoppa sen hoppa den bredvid och så vidare så att vi fick vila lite mellan hoppen haha ;) Smart! Vi var så himla trötta men roligt var det också :)

Lite bilder från idag, kommer kanske fler senare när jag fått tag på fler bilder :)


Jag åt min första vattenmelon för iår!


Här spelade vi fotboll och körde styrketräning!




Såhär såg vårt bod ut (ingen ordning som vanligt utan allt ska vara på bordet samtidigt ;))

Här kör vi situps!


Kommentarer
Postat av: Sofie

nu har jag lagt till dig :)

2009-06-13 @ 18:41:44
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: steff ♥

supe fin blogg! =)

Jag har redan lagt till dej på blog lovin skulle bli glado m du lägger till mig! =)

2009-06-13 @ 18:52:23
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/
Postat av: Haireffect♥

Nawwiee vilken fin header du har =)

& blogg =)



Kraamar på dej sötnos!



2009-06-13 @ 18:52:59
URL: http://haireffect.blogg.se/
Postat av: Haireffect♥

Haft en bra dag?



kram = )

2009-06-13 @ 21:46:23
URL: http://haireffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0