Underbar dag!

Nu har jag tid att skriva här och jag har ganska mycket att berätta nu :)! Jag och Angelica har hunnit med och gjort ganska mycket idag det började med att vi skulle cykla ner till stan och köpa en uppblåsbar fåtölj som flyter på vattnet så vi skulle ha den i poolen för vi tyckte att det skulle bli så skönt, men så kom Angelica på att hon ville ha med sig pengar för att köpa kontantkort så vi cyklade först hem till henne och så när vi skulle cykla till stan så såg vi en ambulans som stod vid en lägenhet så vi stannade till ett tag och kollade samtidigt på de nybyggda lägenheterna som dom håller på att bygga där, dom blir otroligt fina :). Sedan cyklade vi ner till stan hade fått pengar utav mamma och en liten lista så vi skulle med oss lite mat och glass så det gjorde vi när vi ändå var där. Vi gick in på leklust med dom hade inte fåtöljerna där, tråkgit men då kom Angelica på att dom kanske har det på Rusta så vi cyklade dit och där hade de bara badmadrasser så vi tog två sånna sen cyklade vi till Maxi och handlade mat och glass. När vi kom hem var maten klar så vi satte oss och åt goood sallad och sedan hoppas vi i poolen och badade hur skönt som helst var det :)! Sedan ropade de från altanen att det var glass så vi gick upp och åt glass :).






Goood mat


Nya badmadrasser som ska blåsas upp


Här håller Angelica på att blåsa upp en utav madrasserna, vi var lite lata och använde kompressorn


Klara för bad




Angelica




Jag






Justja jag och Angelica kom på att vi ville sova i tältet på studsmattan idag så vi blir här inatt :).

Kommentarer
Postat av: klara

vilka härliga badbilder :) tack så jättemycket! javisst, lägger till dig nu jag :)

2009-06-29 @ 21:40:49
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/
Postat av: syrran :)

fina bilder jag tog vissa av dem ;P <33333

2009-06-29 @ 22:25:01
URL: http://assilem.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ååh, pool! :D

2009-06-29 @ 23:44:53
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

ser asnajs ut :-D

2009-07-01 @ 21:29:45
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0