Avslutningskvällen!

Nu är jag hemma och har ätit tacos också :). Ja nu ska jag berätta om hur min kväll har varit :).

Okej när jag och två till klasskompisar kom dit så satt alla på altanen (i solen) och åt (vi tre hade redan ätit) så vi satt där och pratade, lyssnade på musik och hade det trevligt! Sedan gick vi in åt chips och lite sånt gick ut på altanen åt jordgubbar (min första jordgubbe iår!) och knäppte kort! Då var nästan hela klassen där, sen satt jag och ca 6 st till från klassen och pratade om framtiden jag vet inte hur vi kom och prata om det, eller jo! Vi pratade om att vi skulle ha klassfest när vi är ca 30 år :)! Ja och så kom vi på att det här första gången vi har klassfest på två år :O! Ja och det måste vi göra om för de va trevligt och det blir inte samma klass som det är i klassrummet :). Iallafall så började vi fundera på hur vad vi kanske gör när vi är 30 och de ska bli kul och se vad alla har gjort och gör då och tänk om några har fått barn om ca 5 år :O! De är ju inte så långt, bara 5 år! Ja lite så sen lektes det lappleken spelade kort, dansade m.m. :)!

Jag bjuder på några bilder nu (fler kanske kommer senare när jag fått fler bilder :))









Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

mysiga bilder :-)

2009-06-12 @ 07:59:17
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Zandra

god morgon shunshine! sovit gott?

2009-06-12 @ 09:15:55
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0