Lila blommor!

Jag hinner skriva ett snabbt litet inlägg nu :). De blev kebabtallrik på Jensas idag med girlsen :)
 


Ja igår när mamma var iväg till IKEA så fick vi nya blommor till våra rum och de behövde verkligen jag, vi fick färger och blommor efter vad som passade varje rum och det blev jättesnyggt i mitt rum :). Blommorna är lite häftiga för de är inte vanliga blommor med blad, ja ni vet, utan mina ser lite annorlunda ut :)!

Såhär fint blev det :)


Ja ni ser ju själva på den vänstra bilden är de blommor som jag hade innan, eller blommor och blommor de är bara stjälkar nu men de har varit jättefina okridéer men nu har blommorna rammlat av och jag väntar på nya blommor som ska komma ut men de kan ta ett tag så då var det lika bra att byta :)



Blommorna passar utmärkt till gardinerna och till resten utav mitt rum, mattor, filar och annat :)! De gjorde också så att rummet känder fräschare och varmare, tänk vad lite blommot kan göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0