070609

Ännu en rolig dag att dela med mig utav :)! Idag så bestämmde mamma och jag att vi skulle åka till IKEA :). Mina syrror skulle bort så de blev bara jag och mamma, vi ringde en utav mammas kompisar (hon som vi var hos igår) och hon och hennes barn följde med :)! Vi började med att gå i Valbo köpcentrum där vi åkte lite karusell, gick in i olika affärer och provde lite kläder :). På IKEA ville den minsta leka så det gjorde hon och vi andra gick runt :) Vi fick med oss en hel del saker hem men där köpte jag bara en grej :) 






Dom här två tjejerna är så roliga att vara med dom är pratglada, söta, charmiga, busiga, gulliga m.m. :)!
 
Idag köpte jag:

En t-shirt...
 

och en kofta från Gina Tricot!


Jag håller på och sätter ihop grejen som jag köpte från IKEA, det är ett...




Laptopbord som ska andvändas som nagelbord (man kan höja, sänka och luta bordet hur man vill vilket är jättebra om man ska måla naglar :)). Får se om bordet är bra imorgon då jag har kunder. Jag kom på en till sak som är bra med bordet, jag kan även ha min laptop på bordet i början när vi ska bestämma hur naglarna ska se ut för jag har lite exempel på datorn som kunderna brukar få se :) istället för att ha datorn i knät och visa som jag tidigare gjort.     


Mamma bjöd på glass också :), jättegott! 


Tack för en underbar dag i Valbo Köpcentrum mamma :)!


Kommentarer
Postat av: Lilla Jag

Tack sjäv.

Vi hade en jätte bra dag i valbo.

Dom som var med oss var åxå jätte nöjda.

Får se vad vi kan hitta på nästa gång.

Puss

2009-06-08 @ 13:34:39
Postat av: N

<3

Ja :)!

Va roligt :)

Jaaa det blir säkert roligt då också :)

Puss <3

2009-06-08 @ 14:20:49
Postat av: ELLEN

IKEA är riktigt roligt!

2009-06-08 @ 15:33:04
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0