Sova!

Nu ska jag börja göra mig i ordning och gå och lägga mig och försöka somna ganska tidigt, it can be hard men jag ska försöka eftersom att det är mini läger imorgon med konståkningen :)! Vi ska ha mini läger så vi kommer att träna på marken eftersom att vi inte har någon is. Ska vara där klockan 09.00 och kommer nog hem på efteriddagen någon gång. Missar min yngsta syrras fotbollsmatch tråkigt. Men jag ser också fram emot att börja träna igen :).

Imorgon efter mini lägret kommer jag att skriva här och skriva om vad jag har gjort och jag kommer säkert att ha en hel del att skriva om ;).

Så nu ska jag som sagt försöka att sova ska nog kolla på Segemyhr när jag ligger i sängen då kanske jag somnar fortare :) (om inte så har jag iallafall något att titta på;))
 

Kommentarer
Postat av: asra

hoppas du får det roligt då!!!

2009-06-13 @ 01:17:42
URL: http://mcdoodle.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack desamma :)

de vill jag gärna!

2009-06-13 @ 10:40:29
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0