Sommarjobb!

Nu är jag hemma igen :). Klockan 09.00 gick jag till Maxi för de var information till sommarjobbarna och mycket utav de informationer vi fick visste jag naturligtvis, jag vet ju hur kassorna fungerar, hur man ska göra på kvällen, förbutiken, golvet och hur man ska vara och göra med allt runtomkring men en del saker är bra om det upprepas :). De sa också att det var mååånga som hade sökt dit och ville ha sommarjobb, minns inte riktigt hur många de var men de va många iallafall ;). Efter 2,5 år som jag nu har jobbat där så fick jag idag en personalhandbok på ca 50 sidor som jag ska läsa, och en del saker skriva på och lämna in till Maxi. Och så ska jag göra ett test på datorn om Säkerhet i butik och säker mat hos ICA och lämna in :).

Så nu ska jag börja läsa personalhandboken och sen äta något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0