Min chokladpudding!

Igår kväll efter att jag hade slutat jobbet så kom Angelica på en utav våra mopeder och hämtade mig eftersom att jag åkte moped til jobbet hihi, ca 23.45 kände vi att vi ville ut och cykla någonstans vi visste inte vart men så kom vi på att vi kunde åka till Statoil och handla något och precis då kom mamma hem efter att ha varit ute med hundarna och hon sa att hon också ville ha någonting så vi fick pengar utav henne och åkte och köpte chokladpudding och grädde, åh va gott det skulle bli tyckte vi alla. Angelica vispade grädden och jag försökte förstå hur mycket mjölk man skulle ha i och så hittade jag det! Så jag gjorde chokladpuddingen vi la in den i kylskåpet och efter ca 20 minuter tog i ut den igen, åh så gott det skulle bli, men vänta lite när jag tog ut den och alla satt runt matbordet så var den inte fast som den brukar utan den var flytande, men hallå den hade ju varit inne lite längre än vad den skulle stog på kartongen. Och så läste vi på baksidan utav chokladpuddings kartongen och där stod det inte hur mycket mjölk man skulle ha till en hel påse utan till typ halva påsen så jag hade haft i dubbelt så mycket mjölk som man skulle inte undra på att den blev flytande då!

Jag störde mig på att de skriver hur mycket mjölk man ska ha i tiill en halv påse, varför inte bara skriva hur mycket mjölk man ska ha till en hel påse? Suck, men det var samma smak lika god, alla tyckte de. Plus att Angelica ska härdan efter göra så för det blev dubbelt så mycket chokladpudding hihi :). Så 00.00 natten till idag satt vi och åt flytande chokladpudding med grädde :). 



Visst ser den ändå god ut? :)


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

haha, ojjdå! :-D

2009-06-27 @ 19:30:30
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0