Michael Jackson

Ja jag lär väll också liksom alla andra bloggare idag säga att Michael Jackson dog natten till idag utav hjärtstillestånd. Känns lite konstigt alltså jag är inte hans största fan kanske men han har gjort några bra låtar (eller kanske inte bara några?) och liksom nu finns han bara inte, nä konstigt det där. Men iallafall så skulle min mammas kompis på hans konsär i London han skulle ju ha hur många konsärer som helst! Konstigt och tråkigt det borde kännas för dom som ville åka dit och hade köpt biljetter.

Min minsta syrra berättade för mig att hennes kompis hade varit upp och kollat på film kvällen/natten till idag och i reklamen hade de sagt att de släpper ut fler biljetter till Jacksons konsärer nu! Och så började filem sen kom de en till reklam då hade de sagt att han var död!  

nu till någonting roligare, nu ska jag lägga in bilderna på datorn och sen skriva om vad jag gjorde igår kväll/natt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0