Ligger det någon sked här?

Godmiddag alla söta läsare!

Idag vid 10 tiden åkte jag till mormor och klippte gräsmattan åt henne jag erbjöd mig de eftersom att hon är allergisk mot nyklippt gräs och då blir det ganska jobbigt att klippa så jag gjorde det åt henne idag :). De var roligt och lite jobbigt förståss eftersom att hon har en rätt så stor trädgård, men de gör inget ;). Efter att jag hade klippt klart gräsmattan som tog ca en timme så fick jag mat, det blev hemmagjord potatismos och köttbullar, jättegott :). Sedan som efterrätt fick jag glass med jordgubbar, supergott :).



Hehe det är som mina småsyskon säger att alltid när man är hos mormor och äter så tittar man alltid om det ligger en sked vid tallriken för då vet man att man får efterrätt hihI :) (9 utav 10 gånger ligger det en sked där och om inte så får vi fika efter ca en timme :)). Ja och så fick jag en slant för att jag klippte gräsmattan åt henne :). Mormor tog lite kort på mig när jag klippte och sedan när jag åkte iväg med mopeden som jag senare skulle få :).

Och jag knäppte naturligt vis lite kort på trädgården :)

En bit utav trädgården och här det man skillnaden när jag har klippt









Just nu sitter jag och mamma vid en varsin dator på altanen och äter vattenmelon :) och om en timme ska jag iväg till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: ja, precis! :-)

2009-06-26 @ 21:49:32
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0