Lång arbetsdag!

Nu är jag hemma efter dagen arbete. Började 09.00 och slutade 19.30 så ikväll ska jag bara mysa och kolla på tv, vilket jag förtjärnar efter en sånhär dag ;). Idag när jag jobbade och stod i självskanningskassorna så va de en mamma som kom med två barn, en tjej och en kille och tjejen kollade på mina naglar hela tiden! Hehe hon var så söt :) och så kollade hon på mig om jag kollade på henne och när jag inte gjorde de så fortsatte hon att kolla på mina naglarna sen vred hon lite på huduvdet för att se naglarna åt rätt håll hehe :).

Nu ska jag kolla lite mail och sen kommer det ett roligare inlägg än vad det här blev.

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: tack :-D

2009-06-16 @ 20:47:20
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

gött med egna cash!

2009-06-16 @ 21:16:00
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0