Church Street Saloon!

Hej alla glada!
Nu ska jag berätta om middagen igår :). När vi kom till Church Street Saloon (där vi skulle äta) så var det ca en timmes vänt tid på bord :O! Och minst en person måste vara där inne då för att de skulle hålla isär alla som väntade, men det tyckte vi va värt att vänta, i en timme så vi turades vi om att två och två stå där inne och vänta och resten fick gå på stan, vi hade ringt E också och hon skulle komma när hon var klar med jobb och ärenden som hon skulle göra :). Den där timmen gick ganska snabbt och efter ca 50 minuter kom E till Church Street Saloon där vi alla hade samlats och efter ganska precis en timme så fick vi äntligen ett bord :)! Det var jätteroligt och trevligt att äta där och det är ett jättemysigt ställe :). Min minsta syrra tycker att det är roligt att man får kasta ner nötskalen på golvet och sen kliva på dom hihi men jag måste erkänna att jag tycker också att det är lite roande ;). Vi beställde mat och pratade och hade det mysigt där. Här kommer lite bilder från middagen igår :)!














Min mat :) Ooootroligt god :)!




Som efterätt får man alltid gelehallon

Det var lite kort och gott om middagen igår :)!

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: okej, härligt! :-D

2009-06-11 @ 16:49:22
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0