Bakning!

För ca 2 timmar sedan åt vi kladdkaka på altanen som jag och Melissa hade gjort :) Jag låter bilderna tala för sig



















Jag kan tala om att det blev riktigt gott faktiskt :) om jag får säga de själv ;) 

Ja och så invigde mamma sin tårtspade idag vå tog kladdkakan med den hehe bara för att få använda den ;)  fler bilder kommer snart nu ska vi systrar iväg till ICA och handla kvällsmaten (eftersom att vi är ensamma hemma och fick välja vad vi ville äta, och vi hade inte allt hemma som vi behövde) sen hem och laga den och äta och ha syskonmys!  

Men innan vi åker måste jag in och ta hostmedicin för jag hostar, hostar, hostar, hostar, hostar och hostar igen.

Kommentarer
Postat av: syrran :D

den var jätte goooood!!!!!!!<333 :D

2009-06-02 @ 21:49:44
URL: http://assilem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0