Att jobba på sommaren!

Idag vaknade jag 07.50 av mig själv så då gick jag upp åt frukost sen gick jag ut :). Det är otroligt varmt ute idag. Jag har inte gjort så mycket bara försökt att ta det lugnt de är ju ändå sommarlov :). Eller jag var ner på stan med Messan och Rebecka jag köpte två kuddar till mig säng och jordgubbar :). Jag kom på att när jag jobbar så tar jag vara på dagarna som jag är ledig lite extra om jag inte hade jobbat nu på sommaren så hade jag redan nu tyckt att lovet skulle vara segt och att man bara gör samma sak på dagarna. Så att sommarjobba är bara kul tycker jag :) Idag börjar jag 16.30 och idag ska jag vara på golvet :) de va länge sedan jag var där och jobba.  Nä nu ska jag ta på mig ännu mer solskyddsfaktor och sedan käka jordgubbar och hoppa lite :).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0