Ullared!

Som sagt i Ullared i Söndags, de var första gången jag var där och dit vill jag igen :)! Det var så roligt och de fanns så mycket jag ville köpa och de blev en hel del också :)




Tunika




2 Glassljus, de ser mycket bättre ut i verkligenheten, och de luktar choklad (vilket jag märkte när jag kom hem)


Projektmapp


2 jeansleggings


Nageldekoration


Headset


So...? Parfym


So...? Parfym


Beckham parfym


Tunika


Överdrag till min mobil


Inköpen från Ullared

3 nagellack
1 Regn och vindställ


Vi åt mat efter allt handlande, jag tog tunnbrödsrulle


Och när vi satt där och åt gick kanal 5 förbi och filmade ägaren av Ullared


Sedan köpe vi munkar som vi mumsade på medans vi fortsatte vår resa till Skåne
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Snålvatten och Jäkelskap :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack desamma! ställ gärna frågor till min frågestund. kram <3

2009-07-24 @ 20:04:37
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

nice stuff :-D

2009-07-25 @ 14:13:52
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0