Gothia Cup!

Nu är jag hemma och har fikat efter dagens jobb :).
 


Idag jobbade jag sista dagen så nu har jag ledigt i ca 2 veckor, mina första lediga veckor på sommarlovet! Men inte blir det lugnt för det inte för imorgon åker vi ner till Gothia Cup :)! Det är min äldsta lillasyster ska spela precis som förra året :)! Och förra året var det första gången vi åkte ner och dom var med och då kom dom bäst i Gästrikland, ingen i utav Gästriklandlagen hade kommit så bra till på Gothia Cup på väldigt länge :)! Dom var superduktiga och det var superkul :)! Vi ska bo hos min faster och mina kusiner precis som förra året och det ska bli så kul att träffa dom :)! För det är ju inte varje dag vi träffar dom. Och lyxosten Melissa min minsta syrra åkte ner till dom igår med pappa så som är redan där! Medans mamma väntar på mig för jag jobbade ju idag så vi åker imorgon, och min mellersta syster åker imorgon med hennes lag :).


Åh när jag ser dom här bilderna kommer jag ihåg att vi gjorde vågen och den gick runt 4 gånger runt Ullevi hehe :)

Japp så vecka 29 tillbringar jag alltså i Göteborg. Det ska bli så spännande och se hur det kommer att gå för dom iår :)! Först ut att möta är USA, så mycket vet jag :). Och så vet jag att invigningen förra året var grymt rolig och fantastisk, det går inte att beskriva de va så kul och sååå mycket folk :)! Ja jag har ju lite bilder från förra året som jag kan visa :)


Där det står Gothia Cup stod det också vilka länder som kom in allt eftersom


Här ser ni hur mycket folk det var, kolla på läktaren


den höll på rätt länge så det hann bli mörkt

Ja det var NÅGRA bilder haha 3 st, men jag hinner inte visa mer nu, bilder från Gothia iår kommer  :). Och då blir det n og inte några utan ganska många ;)

Nu hinner jag inte visa mer för nu ska jag kollapå filmen vi har hyrt :). Sen ska jag fortsätta packa de sista, vilket betyder allt förutom kläderna för de packade jag igår!

Kommentarer
Postat av: syrran :)

Jag är redan här i göteborg :) ahhaha det är jätte roligt :) men du kommer snart... :D

2009-07-11 @ 18:25:10
URL: http://assilem.blogg.se/
Postat av: Alva

Sör blogg :)

läs & kommentera min blogg !

2009-07-12 @ 12:18:32
URL: http://alvass.blogg.se/
Postat av: frida

sv okej med mig är det bara bra :)

2009-07-12 @ 13:17:52
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Mayra

fin header :D

2009-07-12 @ 22:35:50
URL: http://gorditas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0