Utbildning!

Goddag Goddag!

Igår och idag har jag varit på tränarutbildning. Vilket var riktigt roligt eftersom att det är roligt att lära sig nya saker och få lite tips på hur man kan lära ut barnen :)! Men inte bara det var roligt, jag träffade alla som var på lägret! (Som jag egentligen skulle vara på) men jag skulle ju egentligen jobba den här veckan med tog ledigt eftersom att vi var i Skåne och de, vilket också har varit roligt :)). Det var riktigt roligt att träffa alla och några utav dom var också på utbildningen så de var jag med ganska mycket :)! Nästa år ska jag på lägret iallafall och de skulle de andra också så då blir det andra bullar ;), typ som förra året då :P. Tillbaka till utbildningen nu, vi gjorde praktiska saker också, och det betyder vad? Jo att jag fick åka skridskor, precis som en isprinsessa ska göra :)! Det kändes bara bra och roligt :)!     

 

Pappa är iväg och hämtar Kinamat och det var liksom inte igår vi åt det så det ska bli riktigt gott :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0