Trädgården!

Så nu har jag bytt om, städat mitt rum, städat köket med Melissa och så har vi hängt upp tvätt :). Mamma är ute och handlar nu så snart blir det mat :). Vi håller på att göra om lite i trädgården här, sätter upp staket så att Oliver får gå löst i trädgården och så håller vi på att rensa upp lite, mamma frågade mig om jag tyckte att vi skulle ta bort krusbärsbusken och vinbärsbusken och det tyckte jag och mamma men ingen annan, men hur ofta har vi plockat bär därifrån? Inte många. Men vi har iallafall tagit bort dom nu och det blev stor plats där :). Om vi vill ha dom buskarna så är det bara att plantera dom någon annanstans i trädgården tycker jag :).

Lite bilder från trädgården kommer en annan dag :) Nu ska jag ner och börja med salladen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0