Sista dagen!

Nu är jag hemma igen och har ätit :). Idag var det sista dagen på sommarjobbet och dom frågade om dom kunde ringa om det skulle krångla så att jag kunde komma då och självklart sa jag ja :) så vi får se om jag kanske jobbar lite mer nu i sommar, men nu börjar iallafall mitt sommarlov :)! Skönt tänker jag medan ni andra säkert tänker att skolan snart börjar och att det inte är någonting kvar på sommarlovet nästan. 

Natten till idag låg kusinen som är här med mig i mitt rum och vi kollade på "Håkan Bråkan och Josef" den är rätt så rolig och det finns många bra och roliga repliker i den filmen som kusinen går runt och säger hela tiden hehe :). Och så hänger Melissa självklart på! Syrran som kan alla reklamrepliker och repliker i filmer hon har sett :) hehe vet inte hur många reklamrepliker hon kan, alla som för tillfället går på tv iallafall och så kan hon kanske alla repliker i 3 eller 4 filmer, alltså seriöst då menar jag alla repliker!

Nä nu ska jag bege mig upp och spela Guitar Hero :) ! 

Har ni haft en bra dag idag? :)

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: du skriver din mobilnummer så ska du få ett sms med en kod som du sedan skriver därdet står du ska skriva :D sen är det klart (y)

2009-07-30 @ 20:47:38
URL: http://lisatranthi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0