Matchbilder!

Här kommer lite bilder på Helénes lag från när dom var i Gothia Cup :)!

Helénes lag i svart




Vågen efter en match :)!

Nu har dom gula tröjor :)

Innan matchen








Urspännande match!




Straff till oss :)! Åhhhh hon satte den :) YES!








Medans mellansyrran spelar så dricker vi andra syskorna cola :P. Bra att ha ngt att dricka eller tugga på om det blir fööör nervöst! 

Det var några få bilder utav alla jag knäppte men jag orkar inte lägga in fler bilder nu! Har lagt in några hundra bilder på datan från mobilen och lagt in dom i alla mapparna på datan! Nu ska jag hjälpa syrran och kusinen med Wii som dom spelar nu! Dom lägger pussel :) oj va krångligt de ser ut "/ och vi har en viss tid som vi måste klara oss på om vi ska komma etta! Äh ska se om jag är till någon hjälp ;).

Sen ska jag lägga in fler bilder från vår lilla resa :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0