Kulglass!

Jag har hunnit med att vara i Valbo idag också :)! När vi var på Elgiganten åskade det och blixtrade och ösregnade ute! Men när vi kom ut så var det fint :). Jag hade bestämt mig för att inte handla någonting onödigt idag, vilket jag inte gjorde! På Elgiganten hittade jag ett skydd till min Ipod som jag så länge har väntat på att det ska komma. När jag fick Ipoden så fanns det inte skydd till den men nu hittade jag en (efter ca ett år) så jag köpte den och den var fin också genomskilnig så man ser Ipoden igenom :). Annars fanns det typ helsvarta och sånna men jag vill att man ska se färgen så den här var perfekt man behöver inte ta ut Ipoden när man ska ladda eller någonting annat heller :). Sedan gick vi in till själva köpcentrumet och där hade det blivit vatten på golvet de va säkert 5 cm högt och jag vet inte hur lång pölen var, kanske 7 meter, många stod och tittade men vi gick igenom hehe och så kom vi till Gina tricot 50% rabatt! Jag köpte inget! Jag ville ha lite kläder därifrån men jag tycker inte att jag behöver mer nu :), vi gick till Waynes och åt kulglass, gott :) 



Sen åkte vi hem lagade mat och åt, det var gottans :)!



Sedan åkte vi till en annan kompis var där ett tag sedan åkte vi hem kollade lite på Segemyhr åkte till ICA handlade jordgubbar åkte hem vispade vaniljvispen och åt vaniljvisp med jordgubbar :)! Det var min dag idag :)!

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, ser gott ut :-)

2009-07-05 @ 18:05:43
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, ser gott ut :-)

2009-07-05 @ 18:05:44
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0