Håll i Hatten!

För nu blåser det för fullt här! Eller rättare sagt nästan stormar känns det som och så regnar det ganska mycket, det bara öser ner. Om jag tittar ut genom mitt fönster så ser det ut som att någon står på taket med en vattenslang och sprutar vatten på mitt fönster. Idag tycker jag att det är bra att det regnar och blåser för jag har en hel del saker att göra idag och det skulle jag inte göra om det var sol ute. Idag ska jag  

- Städa mitt rum och damma

- Kanske till trafikskolan (om jag hinner)

- Göra packlista, börja packa?

- Kolla upp hur det blir vecka 30, vilket betyder att jag måste till jobbet innan jag börjar (berättar mer sen om det)

Och så hinna blogga och jag har till klockan 15.00 på mig så nu är det dax att sätta igång!

Wish me luck!   

Kommentarer
Postat av: nanny

Jag önskar också att dte blir finare väder snart!

Ha det bra! (:

2009-07-09 @ 12:18:04
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: nanny

Jag önskar också att dte blir finare väder snart!

Ha det bra! (:

2009-07-09 @ 12:18:21
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0