Gothia Cup Dag 3!

Igår så förlorade tjejerna men dom var ändå det bättre laget! Domaren sög verkligen han kunde inte mycket om fotboll, till och med jag visste att det inte skulle vara offside och att man inte får blåsa av en match när det är ett anfall! Det var precis de som domaren gjorde, så fort våra tjejer fick bollen på de andras planhalva så var det offside, jag såg att det inte var det och resten såg också det, till och med dom på planen. Så fort någon i andra laget ramlade så fick dom frispark men inte när någon i vårt lag ramlade då hände det ingenting fast dom blev fällda! Och så när det stod 1-1 så blev det hörna för oss och så fick en i vårt lag bollen mitt framför målet med bra skottläge rakt in i mål ja då blåste domaren av matchen för om hon hade satt målet hade ju vårt lag vunnit! Så de gjorde så att våra tjejer nu får spela i B istället för A jag tycker ändå att dom är bra vissa lag har ju åkt ut redan (plus att tjejerna har haft inbrott och förlorat en massa saker). Iallafall så spelade dom idag och då vann dom med 3-0 dom mötte Tyskland. Heléne gjorde 2 mål och Jessica ett på en straff :)!

Nu är vi hemma och ska äta sedan är det match igen för tjejerna och hoppas att dom inte är allt för trötta efter förra matchen som dom spelade idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0