Fläskläpp!

Nu ska jag berätta lite om när vi sov i tältet, det var jag, Angelica, Heléne och hennes kompis och Melissa alltså fem stycken den här gången också :). Vi hade lagt oss och vi var inte trötta men kände ändå att vi inte orkade göra så mycket så att kolla på film skulle vara roligt men ingen orkade springa in och hämta tv och dvd, vipps så kom det in en tv och dvd i tältet! Mamma kom och gav oss det :)! Jippi, jag och Angelica sprang in och hämtade 5 filmer för att alla skulle komma överens om vad vi skulle kolla på. Det blev inte lätt men tillslut kollade på Fucking Åmål. Somnade runt 02.30. När jag vaknade så tittade Angelica på mig och sa: Kolla min fläskläpp! Och det var nästan så att man inte hörde va hon sa för ena sidan på underläppen var så himla stor haha. Iallafall så tittade Emma upp efter ett tag och hon var lite svullen i ögat! Haha det var lite komiskt de systrarna hade blivit bitna men inte vi andra syskon och dom två låg ytterst på varsin sida haha, vi tror att hon blev bitna av någonting under natten. Så när alla hade vaknat satte vi på filmen You me and Dupree, det var mellan den och Fucking Åmål det stod mellan när vi skulle välja film på kvällen, jag tyckte att You me and Dupree var bättre än Fucking Åmål :)
 
Här kommer lite bilder från övernattningen i tältet på studsmattan:

Oj viken jätterlig bild! Det är iallafall mitt täcke här närmast sedan Melissas och sedan är det Helénes täcke det rosa. Vet inte varför jag tod bilden.






 

Kommentarer
Postat av: Alina

jorå det har jag! =) sj då?

2009-07-01 @ 22:35:19
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

så lite så :)

2009-07-01 @ 22:43:56
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, fan vad mysigt!

2009-07-03 @ 02:16:39
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0