Dynamit Harry!

Godkväll!

Idag har jag jobbat från 09.30 till 20.00 :). Och idag så kom dynamit Harry till Maxi och handlade :)! Han stod först i min kassa vid självskanningen men han hade inte skannat så han fick gå till en vanlig kassa och när han pratade tänkte jag att den där rösten har jag hört förr och så känner jag igen ansiktet sen kom jag på det nästan direkt, det är ju dynamit Harry i Jönssonligan! Och Jönssonligan som är en utav mina favorit filmer, jag tröttnar aldrig på dom! Så nu har jag sett både dynamit Harry och Jönssonliganbilen i verkligheten :)! Han är nog i hans stuga som ligger här i trakten :). Justja han är ju Alfred i Emil i Lönneberga också :)

Jönssonligan, Jnytt.se

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, visst kan vi följa varandra =) Säg till när du lagt till så lägger jag till dig me ;)

2009-07-08 @ 22:06:20
URL: http://lindaq.se
Postat av: emma

haha va kul :D

2009-07-08 @ 23:24:29
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Angelica

Han är ju även doktor i Madicken ;)

2009-07-09 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0