Anledningen!

Anledningen till varför jag inte har skrivit så mycket här i bloggen idag är för att jag har jobbat idag, började 09.30 och slutade 20.00. Sen kom jag hem, åt mat myste och kollade på Segemyhr en stund :). Idag har det varit jätte kvavt ute har mina kunder sagt så det var skönt att jobba idag, det regnade 3 småskvättar eller små och små det ösregnade verkligen men det höll inte på länge och så åskade det lite, ganska mysigt, gillar åskan ibland om det inte är för mycket och om jag är med roligt sällskap och har någonting att göra inne men jag gillar inte blixten! Nä nu måste jag börja skriva om nästa inlägg och vädra i mitt rum, det är sååå varmt! Nu kom syrran in och frågade om hon fick sova i mitt rum så vi kunde kolla på Segemyhr innan vi somnar :)!

Förresten, somnar ni bäst när det är varmt eller kallt i rummet?


Kommentarer
Postat av: rebecca

snygg header hörru :>

2009-07-01 @ 23:03:33
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0