120709

Så, nu har jag kramat alla här och så har jag landat lite så nu kan jag skriva mer och berätta om hur min dag har varit :)! Imorse va vi in till Göransson Arena (Sveriges största multiarena) jag har ju varit där förr och den här gången var det loppmarknad, hittade ingenting men det var inte meningen att jag skulle göra det heller utan det var bara en rolig grej :).

Sen när vi åkte så körde ju jag som sagt till Örebro där vi fikade och lämnade kära Oliver! Han har det bra där och jag vet att han trivs men jag har så svårt att lämna honom! Iallafall sedan åkte vi vidare då kollade jag och E på Herbie och sen kollade vi på Segemyhr och så körde vi in på donken och beställde lite mat :). Så ca 22.00 kom vi hit och nu har jag hunnit äta kaka och lekt med bilar, titta på tält och bloggat ;)


Bilder från Örebro idag


Kollade på Herbie i bilen


Mat i bilen min till vänster E:s mat till höger


Bild jag knäppte från bilen
 

När jag kom fick jag K:s supergoda morotskaka! Och så lekte vi lite i tältet


Cocosen på kakan som inte syndes på förra kakbilden hehe

Kommentarer
Postat av: martina victoria kuhse

har tyvärr inte bloglovin' annars hade vi kunnat det :) kram

2009-07-13 @ 02:20:46
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0