050709

Nu äntligen har jag tid att skriva om hur min dag har varit. Dagen började med jobb, det var inte nå mycket folk alls på Maxi idag :O så det fanns inte så mycket att göra jag va i kassan idag men jag hann med att köra ut en halv bur till och med! Sedan när jag slutade åkte jag hem duschade och sedan åkte jag iväg igen! Träffade en massa trevliga människor hos hjärtevännen min och en liten bebis som var 6 månader, urgullig! Sedan spelade vi Guitar Hero :). Sedan åkte vi hem till mig kollade på Segemyhr och sedan åkte vi till Mc donalds och köpte mat till alla här hemma, vi har precis ätit klart och nu sitter vi och kollar på Spy kids hehe :). Imorgon blir det bättre uppdatering för då börjar jag klockan 16.00.

Idag när jag läste i tidningarna så stod det i Gävledagblad, Aftonbladet, Arbetarbladet och Expressen om översvämningarna som var här igår, det var ju åskoväder och verkligen ösregnade så det hann bli översvämning under den tiden det regnade.

Usch vilket tråkigt inlägg det här blev känner jag, ska försöka komma på någonting roligare att skriva om nästa gång ;) 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0