Lååång dag!

Har det varit idag. Dagen började med träning klockan 8, va lite seg då så gjorde mest piruetter de gick ganska bra.

Kl 08.45 satt jag på bussen påväg ner till Gubbängen med minska lillsyrrans bandylag och några föräldrar och familjer, bland annat våran familj var med :) Emil och Alexander lekte med varandra från att vi åkte dit och tills vi kom hem och så lekte dom med mig ibland. Dom är jättesöta! Slåss om uppmärksamheten ibland bara med det är sånt man gör i den åldern.

Matchen var annorlunda till en början var det jämt! Sen andra halvlek började domaren ge vårt lag utvisning så fort våra spelare petade på dom andra. Vi hade 3 utvisningar samtidigt en gång! De andra fick en utvisning på hela matchen och vi hela 10 st! Sammanlagt fick vårt lag 60 minuters utvisning och tjejerna spelar i 80 minuter! Domarna kom självklart från stockholm då. Vårt lag hade bara en avbytare också så de som var på isen fick slita hårt, men de var jämt ändå så dom va väldigt duktiga!

När vi kom hem åkte vi och beställde pizza! Och nu sitter jag här.

Som ni hör har jag haft fullt upp och har tyvärr inte hunnit blogga!

Hur har eran dag varit? :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0