Springer till träningarna!

Meningen var att jag nu skulle visa bilder på hur naglarna blev på yngsta syrran blev som jag målade igår och lite andra bilder men jag förstår inte varför jag inte kan få över bilderna från min mobil till någon annan dator förutom min! Förr gick det bra men inte nu! Det är lite tråkigt, men ni får helt enkelt se bilderna en annan dag :).

Idag liksom igår och förrgår sprang jag till träningen, det är jätteskönt :). Det är inte så långt 1 km dit och 1 km hem plus träningen :). Det är någonting jag ska börja med så ofta jag kan :). När jag kom hem från träningen så slog jag in alla julklappar så nu är det klappat och klart hihi ;) nu återstår bara att dela ut de till alla men det får bli min uppgift att göra imorgon förmiddag :).

Imorgon ska jag jobba också, börjar 15.30 och jobbar till stängning, blir nog mycket folk imorgon kan jag tänka mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0