Jullov!

Nu har jag också jullov! :) Det känns ändå som att jag ska till praktiken imorgonbitti :). Jag kom nyss hem från min sista julavslutning! Känns konstigt varje år i 12 år om inte mer (om man räknar med dagis) har jag varje jul gått på julavslutning med skolan! 

Iallafall idag innan jag åkte till Folkets Hus där våran julavslutning var iår var jag och mamma runt och shoppade lite då jag hittade de sista julklapparna nu är jag klar med alla julklappar!

När jag och Rebecka skulle åka hem kom Sofie till oss! Hur kul som helst det var inte igår vi sågs men snart syns vi igen om närmare sagt 3 dagar! :) Ska bli superkul! Det är som hon sa idag, när vi tre är så känns det bra som att tiden har stannat och som att vi sågs igår!

Nu ska jag till stan med syrran och hennes kompis och när jag kommer hem ska jag slå in alla julklappar till kompisarna! :)

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; kan tänka mig det :D

härligt, nu är det inte långt kvar !

2009-12-22 @ 13:02:42
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: AH

sv; tack så jätte mycke, din med !!<3

2009-12-22 @ 14:17:08
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0