Inget dåligt pris!

Jag är just nu med och tävlar om den här finfina Macbooken! Vem skulle säga nej till en sådan? Om du skulle vilja ha en sådan här så gå in här och var med och tävla! :)

Det lustiga är att igår när jag var i Valbo var jag in på Media Market och kolla på just en Macbook men jag köpte ingen så det var nog mening att jag skulle hitta den här tävlingen och vara med och tävla! ♥ För jag brukar inte vara med och tävla i vanliga fall men jag kunde låta bli när jag fick de vad man kunde vinna :)

Det är här inget dåligt pris man kan vinna!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

sv; Åh, tack så mycket! :)

detsamma sötnos ! (L)

allt bra? (:

2009-12-03 @ 14:25:11
URL: http://sohf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0